Γράψτε μας όποτε θέλετε!

Επιστροφές και παράπονα

Υπάρχει κάτι λάθος με την αποστολή σας; Παρακαλώ ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

 

Στείλτε ένα ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο info@momanio.gr που να περιέχει:

1. Θέμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: ΠΑΡΑΠΟΝΟ – XXXXXXXX (αντικαταστήστε το X με τον αριθμό παραγγελίας σας)

2. Στο μήνυμα: Περιγραφή του ζητήματος + φωτογραφίες του προϊόντος εάν είναι κατεστραμμένο ή σπασμένο.

 

Μην στείλετε αμέσως πίσω το προϊόν, παρακαλώ περιμένετε την απάντησή μας.

Τα παράπονα δεν μπορούν να επιλυθούν μέσω τηλεφώνου.

 

 

Δεν είναι δυνατόν να διεκδικήσετε εγγύηση για προστατευτικά οθόνης των οποίων η προστατευτική μεμβράνη έχει ήδη αφαιρεθεί.

Εάν επιστρέψετε το αντικείμενο, μην το στείλετε με πληρωμή κατά την παράδοση. Η πληρωμή θα επιστραφεί στη συνέχεια στον λογαριασμό σας. Οι αποστολές με πληρωμή κατά την παράδοση δεν θα γίνονται δεκτές.

 

ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΑΠΌ ΠΛΗΜΜΕΛΉ ΕΚΤΈΛΕΣΗ

    • Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των συμβαλλομένων μερών όσον αφορά τα δικαιώματα που απορρέουν από πλημμελή εκτέλεση διέπονται από τις σχετικές γενικά δεσμευτικές νομικές διατάξεις (ιδίως τις διατάξεις των άρθρων 1914 έως 1925, 2099 έως 2117 και 2161 έως 2174β του Αστικού Κώδικα και του νόμου αριθ. 634/1992 Coll., για την προστασία των καταναλωτών, όπως τροποποιήθηκε).
    • Εάν το αντικείμενο της αγοράς είναι ενσώματο κινητό αντικείμενο το οποίο συνδέεται με το ψηφιακό περιεχόμενο ή την υπηρεσία ψηφιακού περιεχομένου κατά τρόπο ώστε να μην είναι σε θέση να εκτελέσει τις λειτουργίες του χωρίς αυτά (εφεξής «ψηφιακό αντικείμενο»), οι διατάξεις για την ευθύνη του πωλητή για ελαττώματα ισχύουν και για την παροχή του ψηφιακού περιεχομένου ή της υπηρεσίας ψηφιακού περιεχομένου, ακόμη και αν αυτή παρέχεται από τρίτους. Αυτό δεν ισχύει εάν από το περιεχόμενο της σύμβασης πώλησης και τη φύση του αντικειμένου προκύπτει σαφώς ότι παρέχονται χωριστά.
    • Ο Πωλητής ευθύνεται έναντι του Αγοραστή ότι το αντικείμενο είναι απαλλαγμένο από ελαττώματα κατά την παραλαβή. Ειδικότερα, ο πωλητής ευθύνεται έναντι του αγοραστή ότι το αντικείμενο:
      • συμμορφώνεται με τη συμφωνηθείσα περιγραφή, τον τύπο και την ποσότητα, καθώς και με την ποιότητα, τη λειτουργικότητα, τη συμβατότητα, τη διαλειτουργικότητα και άλλα συμφωνηθέντα χαρακτηριστικά,
      • είναι κατάλληλο για τον σκοπό για τον οποίο το ζητά ο αγοραστής και για τον οποίο έχει συμφωνήσει ο πωλητής- και
      • συνοδεύεται από τα συμφωνηθέντα εξαρτήματα και οδηγίες χρήσης, συμπεριλαμβανομένων των οδηγιών συναρμολόγησης ή εγκατάστασης.
    • Ο Πωλητής ευθύνεται έναντι του Αγοραστή ότι εκτός από τα συμφωνηθέντα χαρακτηριστικά:
      • το αντικείμενο είναι κατάλληλο για τον σκοπό για τον οποίο χρησιμοποιείται συνήθως, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων τρίτων, της νομοθεσίας, των τεχνικών προτύπων ή των κωδίκων πρακτικής του κλάδου, εάν δεν υπάρχουν τεχνικά πρότυπα,
      • το αντικείμενο αντιστοιχεί ως προς την ποσότητα, την ποιότητα και άλλα χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης της ανθεκτικότητας, της λειτουργικότητας, της συμβατότητας και της ασφάλειας, στα συνήθη χαρακτηριστικά των αντικειμένων του ίδιου είδους που μπορεί εύλογα να αναμένει ο αγοραστής, ακόμη και λαμβάνοντας υπόψη τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή ή άλλου προσώπου στην ίδια συμβατική αλυσίδα, ιδίως μέσω διαφήμισης ή επισήμανσης, εκτός εάν ο πωλητής αποδείξει ότι δεν τις γνώριζε ή ότι είχαν τροποποιηθεί κατά τη σύναψη της σύμβασης πώλησης κατά τρόπο τουλάχιστον συγκρίσιμο με εκείνον κατά τον οποίο έγιναν ή ότι δεν θα μπορούσαν να επηρεάσουν την απόφαση αγοράς,
      • το αντικείμενο παραδίδεται με τα παρελκόμενα, συμπεριλαμβανομένης της συσκευασίας, των οδηγιών συναρμολόγησης και άλλων οδηγιών χρήσης που ο αγοραστής μπορεί ευλόγως να αναμένει- και
      • το αντικείμενο ανταποκρίνεται ποιοτικά ή κατασκευαστικά στο δείγμα ή στο δείγμα που παρέσχε ο πωλητής στον αγοραστή πριν από τη σύναψη της σύμβασης αγοράς.
    • Οι διατάξεις του άρθρου 4 των Όρων και Προϋποθέσεων δεν εφαρμόζονται εάν ο Πωλητής έχει ειδοποιήσει ρητά τον Αγοραστή πριν από τη σύναψη της Σύμβασης Αγοράς ότι μια συγκεκριμένη ιδιότητα του αντικειμένου διαφέρει και ο Αγοραστής έχει συμφωνήσει ρητά με αυτό κατά τη σύναψη της Σύμβασης Αγοράς.
    • Ο Πωλητής ευθύνεται επίσης έναντι του Αγοραστή για κάθε ελάττωμα που προκλήθηκε από ακατάλληλη συναρμολόγηση ή εγκατάσταση η οποία πραγματοποιήθηκε από τον Πωλητή ή με ευθύνη του Πωλητή σύμφωνα με τη Σύμβαση Αγοράς. Αυτό ισχύει επίσης εάν η συναρμολόγηση ή η εγκατάσταση πραγματοποιήθηκε από τον αγοραστή και το ελάττωμα οφείλεται σε ανεπάρκεια των οδηγιών που παρέχονται από τον πωλητή ή από τον πάροχο του ψηφιακού περιεχομένου ή της υπηρεσίας ψηφιακού περιεχομένου, εάν το αντικείμενο έχει ψηφιακά χαρακτηριστικά.
    • Εάν το ελάττωμα εκδηλωθεί εντός ενός έτους από την ημερομηνία παραλαβής, το αντικείμενο θεωρείται ότι ήταν ελαττωματικό κατά την παραλαβή, εκτός εάν η φύση του αντικειμένου ή του ελαττώματος το αποκλείει αυτό. Η προθεσμία αυτή δεν ισχύει για το χρονικό διάστημα κατά το οποίο ο αγοραστής δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το αντικείμενο, εάν έχει διαμαρτυρηθεί δικαίως για το ελάττωμα.
    • Εάν το αντικείμενο της αγοράς είναι αντικείμενο με ψηφιακά χαρακτηριστικά, ο πωλητής διασφαλίζει ότι παρέχονται στον αγοραστή οι συμφωνηθείσες ενημερώσεις ψηφιακού περιεχομένου ή υπηρεσίες ψηφιακού περιεχομένου. Εκτός από τις συμφωνηθείσες ενημερώσεις, ο πωλητής διασφαλίζει ότι παρέχονται στον αγοραστή οι ενημερώσεις που είναι απαραίτητες για να διατηρήσει το αντικείμενο τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στα άρθρα 3 και 7.4 των Όρων και Προϋποθέσεων μετά την παραλαβή και ότι ο αγοραστής ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητά τους
      • για περίοδο δύο ετών, εάν το ψηφιακό περιεχόμενο ή η υπηρεσία ψηφιακού περιεχομένου πρόκειται να παρέχεται συνεχώς για ορισμένο χρονικό διάστημα βάσει της συμφωνίας αγοράς, και για ολόκληρη τη χρονική περίοδο, εάν η παροχή συμφωνηθεί για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δύο ετών,
      • για όσο χρονικό διάστημα ο αγοραστής μπορεί ευλόγως να αναμένει, εάν το ψηφιακό περιεχόμενο ή η υπηρεσία ψηφιακού περιεχομένου πρόκειται να παρασχεθεί εφάπαξ βάσει της σύμβασης πώλησης- αυτό εκτιμάται ανάλογα με τον τύπο και τον σκοπό του αντικειμένου, τη φύση του ψηφιακού περιεχομένου ή της υπηρεσίας ψηφιακού περιεχομένου και λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες κατά τον χρόνο σύναψης της σύμβασης πώλησης και τη φύση της υποχρέωσης.
    • Οι διατάξεις του άρθρου 8 των Όρων και Προϋποθέσεων δεν εφαρμόζονται εάν ο Πωλητής έχει ειδοποιήσει ρητά τον Αγοραστή πριν από τη σύναψη της Σύμβασης Αγοράς ότι δεν θα παρέχονται ενημερώσεις και ο Αγοραστής έχει συμφωνήσει ρητά με αυτό κατά τη σύναψη της Σύμβασης Αγοράς.
    • Εάν ο αγοραστής παραλείψει να ενημερώσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, δεν θα έχει δικαιώματα από το ελάττωμα που προέκυψε μόνο ως αποτέλεσμα της παράλειψης ενημέρωσης. Αυτό δεν ισχύει εάν ο αγοραστής δεν προειδοποιήθηκε για την ενημέρωση ή τις συνέπειες της μη ενημέρωσης ή δεν ενημέρωσε ή δεν ενημέρωσε σωστά λόγω ελαττώματος στις οδηγίες. Εάν το ψηφιακό περιεχόμενο ή η υπηρεσία ψηφιακού περιεχομένου πρέπει να παρέχεται συνεχώς για ορισμένο χρονικό διάστημα βάσει της σύμβασης αγοράς και εάν ένα ελάττωμα εκδηλωθεί ή εμφανιστεί εντός του χρονικού διαστήματος που αναφέρεται στο άρθρο 8.1 και στο άρθρο 7.8.2 των Όρων και Προϋποθέσεων, το ψηφιακό περιεχόμενο ή η υπηρεσία ψηφιακού περιεχομένου θεωρείται ότι παρέχεται ελαττωματικά.
    • Ο αγοραστής μπορεί να διαμαρτυρηθεί για ελάττωμα που γίνεται εμφανές εντός δύο ετών από την παραλαβή. Εάν το αντικείμενο της αγοράς είναι αντικείμενο με ψηφιακά χαρακτηριστικά και εάν, σύμφωνα με τη σύμβαση πώλησης, το ψηφιακό περιεχόμενο ή η υπηρεσία ψηφιακού περιεχομένου πρέπει να παρέχεται συνεχώς για ορισμένο χρονικό διάστημα, ο αγοραστής μπορεί να διαμαρτυρηθεί για ελάττωμα που εμφανίζεται ή εκδηλώνεται στο ψηφιακό περιεχόμενο εντός δύο ετών από την παραλαβή. Εάν η παροχή πρόκειται να πραγματοποιηθεί για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δύο ετών, ο αγοραστής έχει δικαίωμα να προβάλει ένσταση για ελάττωμα που εμφανίζεται ή εκδηλώνεται εντός του εν λόγω χρονικού διαστήματος. Εάν ο αγοραστής έχει ορθώς επισημάνει το ελάττωμα στον πωλητή, η προθεσμία για την επισήμανση του ελαττώματος δεν ισχύει για το χρονικό διάστημα κατά το οποίο ο αγοραστής δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τα αγαθά.
    • Εάν το αντικείμενο έχει κάποιο ελάττωμα, ο αγοραστής μπορεί να απαιτήσει την αφαίρεσή του. Μπορεί, κατ' επιλογή του, να απαιτήσει την παράδοση ενός νέου αντικειμένου χωρίς ελάττωμα ή την επισκευή του αντικειμένου, εκτός εάν η επιλεγείσα μέθοδος άρσης του ελαττώματος είναι αδύνατη ή δυσανάλογα δαπανηρή σε σχέση με την άλλη μέθοδο- αυτό αξιολογείται ιδίως σε σχέση με τη σημασία του ελαττώματος, την αξία που θα είχε το αντικείμενο χωρίς το ελάττωμα και το κατά πόσον το ελάττωμα μπορεί να αφαιρεθεί με την άλλη μέθοδο χωρίς σημαντικές δυσκολίες για τον αγοραστή. Ο πωλητής μπορεί να αρνηθεί την αποκατάσταση του ελαττώματος εάν είναι αδύνατη ή δυσανάλογα δαπανηρή, λαμβάνοντας ιδίως υπόψη τη σημασία του ελαττώματος και την αξία που θα είχε το πράγμα χωρίς το ελάττωμα.
    • Ο Πωλητής οφείλει να αποκαταστήσει το ελάττωμα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος μετά την επισήμανσή του, ώστε να μην προκληθεί σημαντική ενόχληση στον Αγοραστή, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση του αντικειμένου και τον σκοπό για τον οποίο ο Αγοραστής αγόρασε το αντικείμενο. Ο πωλητής αναλαμβάνει το αντικείμενο με δικά του έξοδα για την άρση του ελαττώματος. Εάν αυτό απαιτεί την αποσυναρμολόγηση του αντικειμένου, η συναρμολόγηση του οποίου πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τη φύση και το σκοπό του αντικειμένου πριν γίνει εμφανές το ελάττωμα, ο πωλητής θα αποσυναρμολογήσει το ελαττωματικό αντικείμενο και θα συναρμολογήσει ένα επισκευασμένο ή νέο αντικείμενο ή θα καταβάλει τα σχετικά έξοδα.
    • Ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει εύλογη έκπτωση ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς εάν:
      • ο πωλητής αρνήθηκε να αφαιρέσει το ελάττωμα ή δεν το αφαίρεσε σύμφωνα με το άρθρο 7.13 των Όρων και Προϋποθέσεων,
      • το ελάττωμα εκδηλώνεται επανειλημμένα,
      • το ελάττωμα αποτελεί ουσιώδη παραβίαση της σύμβασης αγοράς, ή
      • είναι προφανές από τη δήλωση του πωλητή ή από τις περιστάσεις ότι το ελάττωμα δεν θα αποκατασταθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς σημαντική ταλαιπωρία για τον αγοραστή.
    • Εάν το ελάττωμα του αντικειμένου είναι ασήμαντο, ο αγοραστής δεν μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς (κατά την έννοια του άρθρου 7.14 των Όρων και Προϋποθέσεων)- θεωρείται ότι το ελάττωμα του αντικειμένου δεν είναι ασήμαντο. Εάν ο αγοραστής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς, ο πωλητής επιστρέφει το τίμημα αγοράς στον αγοραστή χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση αφού παραλάβει το αντικείμενο ή αφού ο αγοραστής του αποδείξει ότι έχει αποστείλει το αντικείμενο.
    • Το ελάττωμα μπορεί να αποδοθεί στον πωλητή από τον οποίο αγοράστηκε το προϊόν. Ωστόσο, εάν έχει οριστεί άλλο πρόσωπο για την εκτέλεση της επισκευής, το οποίο βρίσκεται στη θέση του πωλητή ή σε τόπο πλησιέστερο προς τον αγοραστή, ο αγοραστής πρέπει να καταλογίσει το ελάττωμα στο πρόσωπο που έχει οριστεί για την εκτέλεση της επισκευής.
    • Εκτός από τις περιπτώσεις όπου ορίζεται άλλο πρόσωπο για την εκτέλεση της επισκευής, ο Πωλητής υποχρεούται να δεχθεί την καταγγελία σε κάθε εγκατάσταση όπου είναι δυνατή η αποδοχή της καταγγελίας όσον αφορά το φάσμα των πωλούμενων προϊόντων ή των παρεχόμενων υπηρεσιών, ή ακόμη και στην έδρα του. Ο Πωλητής υποχρεούται να εκδίδει γραπτή επιβεβαίωση προς τον Αγοραστή όταν ο Αγοραστής υποβάλλει την απαίτηση, στην οποία θα αναφέρεται η ημερομηνία κατά την οποία ο Αγοραστής υπέβαλε την απαίτηση, το περιεχόμενό της, ο τρόπος χειρισμού της απαίτησης που ζητά ο Αγοραστής και τα στοιχεία επικοινωνίας του Αγοραστή για την παροχή πληροφοριών σχετικά με το χειρισμό της απαίτησης. Η υποχρέωση αυτή ισχύει και για άλλα πρόσωπα που έχουν οριστεί για την εκτέλεση της επισκευής.
    • Η καταγγελία, συμπεριλαμβανομένης της άρσης του ελαττώματος, πρέπει να διευθετηθεί και ο αγοραστής πρέπει να ενημερωθεί σχετικά εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία της καταγγελίας, εκτός εάν ο πωλητής και ο αγοραστής συμφωνήσουν για μεγαλύτερη προθεσμία. Εάν το αντικείμενο της δέσμευσης είναι η παροχή ψηφιακού περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένου του ψηφιακού περιεχομένου που παραδίδεται σε υλικό μέσο, ή υπηρεσίας ψηφιακού περιεχομένου, η καταγγελία πρέπει να διευθετηθεί εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, λαμβανομένης υπόψη της φύσης του ψηφιακού περιεχομένου ή της υπηρεσίας ψηφιακού περιεχομένου και του σκοπού για τον οποίο το ζήτησε ο αγοραστής.
    • Μετά τη λήξη της προθεσμίας σύμφωνα με το άρθρο 7.18 των Όρων και Προϋποθέσεων, ο αγοραστής μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς ή να ζητήσει εύλογη έκπτωση.
    • Ο Πωλητής υποχρεούται να χορηγήσει στον Αγοραστή επιβεβαίωση της ημερομηνίας και του τρόπου διεκπεραίωσης της καταγγελίας, συμπεριλαμβανομένης της επιβεβαίωσης της επισκευής και της διάρκειας της επισκευής, ή γραπτή αιτιολόγηση της απόρριψης της καταγγελίας. Η υποχρέωση αυτή ισχύει και για άλλα πρόσωπα που έχουν οριστεί για την εκτέλεση της επισκευής.
    • Ο αγοραστής μπορεί να ασκήσει συγκεκριμένα τα δικαιώματά του στο πλαίσιο της ευθύνης για ελαττώματα εμπορευμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@momanio.gr.
    • Όποιος έχει δικαίωμα από πλημμελή εκτέλεση δικαιούται επίσης την επιστροφή των δαπανών στις οποίες ευλόγως υποβλήθηκε για την άσκηση του δικαιώματος αυτού. Ωστόσο, εάν ο αγοραστής δεν ασκήσει το δικαίωμα αποζημίωσης εντός ενός μηνός από τη λήξη της προθεσμίας εντός της οποίας πρέπει να επισημανθεί το ελάττωμα, το δικαστήριο δεν χορηγεί το δικαίωμα, εάν ο πωλητής ισχυριστεί ότι το δικαίωμα αποζημίωσης δεν ασκήθηκε εγκαίρως.
    • Άλλα δικαιώματα και υποχρεώσεις των μερών που σχετίζονται με την ευθύνη του πωλητή για ελαττώματα μπορούν να ρυθμίζονται από τους κανόνες καταγγελίας του πωλητή.
    • Ο πωλητής ή άλλο πρόσωπο μπορεί επίσης να παράσχει στον αγοραστή εγγύηση ποιότητας επιπλέον των νομίμων δικαιωμάτων του από ελαττωματική εκτέλεση.